«Мобилдик которуу»

Өз балансыңыздан жакындарыңыздын балансына акча каражат которуңуз

Сиздин эсебиңизден башка MegaCom абоненттин эсебине акча каражаттарын которуу

которулаган жалпы суммадан 2%.
  • Сүрөттөлүшү
  • Наркы жана тарифтөөсү
  • Башкаруу буйруулары
  • Эрежелер жана чектөөлөр

«Мобилдик которуу» кызматы абонентке өзүнүн эсебинен MegaCom түйүнүнүн башка абонентинин эсебине акча которууга мүмкүнчүлүк берет.

Кызматтан алдын ала төлөнүүчү жеке коммерциялык тарифтик пландарынын абоненттери пайдалана алат (алдын ала эсептөө системасындагы жеке тарифтик пландарынын абоненттери).

Акча которулгандан кийин абонент төлөмдүн коду берилген SMS-маалымдама алат.

«Мобилдик которуу» кызматын кайтадан жаңырткыңыз келсе кардарларды колдоо кызматына же абоненттерди тейлөө борборуна кайрылууңуз керек.

Кошумча маалыматты *5500 номурунан алууга болот.

Которуунун жалпы суммасынан 2% өлчөмүндөгү комиссия алынат

.

Өзүңүздүн телефонуңуздан «Мобилдик которуу» кызматын жаап салуу

*550*00#

MegaCom түйүнүнүн абонентинин эсебине акча которуу 

*550*1*055Ххххххх*которулуучу сумма#

«Мобилдик которуу»  кызматынан пайдалангандыгыңыз үчүн которуунун жалпы суммасынан 2% өлчөмүндөгү комиссия алынат (комиссияны акча которуп жаткан абонент өзүнүн эсебинен төлөйт).

Акча которууда төмөнкүдөй эрежелер бар:

  1. Суткасына которуунун эң чоң суммасы – 800 сом
  2. Суткасына которуунун эң аз суммасы – 30 сом
  3. Которуудан кийин өздүк эсепте калуучу эң аз сумма – 100 сом
  4. Которууну алгандан кийин эсепте калуучу эң көп сумма – 1000 сом
  5. Суткасына которуунун эң көп саны – 5 жолу
  6. Суткасына бир жолку которуунун эң көп суммасы – 300 сом
  7. Которуулардын ортосундагы эң аз интервал – 30 мүнөт
  8. Баштапкы баланска кирген сумманы которууга болбойт
  9. Абонент алган сумманы 24 сааттын ичинде башка бирөөгө которо албайт
  10. Которуу суммасы 10го  бөлүнүшү керек (мисалы, 30, 40, 100, 120, 150, 170 ж.б.)

 

«Мобилдик которуу» кызматы аркылуу которулган каражат абоненттик номурду активдештирбейт.

MegaCom компаниясы мисалы, «Мобилдик которуу» кызматынан пайдаланып жатып маалыматтарды туура эмес киргизип алгандыгы үчүн жоопкерчиликти мойнуна албайт.

«Мобилдик которуу» кызматын кайрадан кошуу үчүн MegaCom компаниясын Кардарларды колдоо кызматына же Сатуу жана абоненттерди тейлөө борборлору кайрылыш керек.

MegaCom компаниясы «Мобилдик которуу» кызматынын алкагындагы төлөм жөнөтүүнү кайра кайтарып алуу убактылуу иштебей тургандыгын билдирет.

«Мобилдик которуу» кызматы «Толкун», «ALL Inclusive»«Мыкты», «Башат» жана «Базалык» тарифтик пландарында жеткиликтүү эмес.

«Мобилдик которуу» кызматы кошулган учурда Сиздин жакын адамдарыңыздын балансын автоматтык түрдө толуктоого мүмкүнчүлүк берген «Автотөлөм» кызматы менен колдоно аласыз.

MegaCom түйүнүндө жашырын тейлөө формасында 3 айдан ашык эмес убакыт тейленүүчү абоненттер, «Мобилдик которуу» кызматы аркылуу өзүнүн эсебинен башка абоненттин эсебине акча каражат которо алышпайт.


Сунушталган кызматтар

  • «My Info»

    кызматы

  • Төмөн баланс тууралуу автомаалымдагыч

    кызматы

  • MegaCom Wi-Fi

    кызматы

  • «Мобилдик которуу»

    кызматы