Абоненттин коопсуздугу

Бул бөлүмдө MegaCom Компаниясы Сизди MegaCom тармагынын абоненттеринин телефон номерлерин же анын бет эсебиндеги каражаттарды санкцияланбаган пайдалануу мүмкүнчүлүгүн алдын алуу жөнүндө эскертип турат.

ЧАГЫМДАРГА ЖОЛ БЕРБЕҢИЗ!

MegaCom Компаниясы белгисиз адамдар Сиздин телефонуңузга кайсы бир белгилүү радиостанциянын же MegaCom Компаниясынын атынан Сиз тигил же бул байгенин ээси болгондугуңуз тууралуу кыска тексттик билдирүү жөнөтүшү жөнүндө эскертет.

Ошону менен бирге алар сизге алдын ала төлөө картасын сатып алып, аны активдештирип, картанын номерин белгилүү бир уюлдук телефондун номерине жөнөтсөңүз Сиз утуп алган байгени ала тургандыгыңызды ишендирет.

Мындай учурда алдамчылардын өтүнүчү менен алдын ала төлөө карталарын активдештирбөөнү сунуш кылабыз. Тигил же бул акция чын эле өткөрүлүп жаткандыгы жөнүндө маалымат алгыңыз келсе *500 номери боюнча Компаниянын сурап-билүү маалымат кызматына чалсаңыз болот (MegaCom тармагынын абоненттери үчүн чалуу акысыз).

Бейтааныш адамдар сизге айткан алдын ала төлөө карталарынын номерин киргизбеңиз, ошондой эле сиз сатып алган төлөө карталарынын PIN-коддорун аларга айтпаңыз.

Сак болуңуз жана алдамчылар сиздин акча каражаттарыңызга ээ болуусуна жол бербеңиз.
 
Бейтааныш адамдардан уккан өткөрүлүп жаткан акция тууралуу расмий ырастоо албастан аларга Сиз сатып алган алдын ала төлөө картасынын PIN-кодун айтсаңыз, MegaCom Компаниясы Сизге келтирилген финансылык чыгымдын ордун толуктоо боюнча жоопкерчилигинен баш тартат.
 

УРМАТТУУ MEGACOM ТҮЙҮНҮНҮН АБОНЕНТТЕРИ!

Сиздин телефонду санкцияланбаган пайдалануудан же Сиздин бет эсебиңиздеги каражаттарды бейтааныш адамдардан сактап калыш үчүн телефонуңузду сервистик тейлөөгө же оңдоого тапшырган учурда SIM-картаны аппараттан чыгарып алууну сунуш кылабыз. Себеби SIM-картаны клондоштуруу мүмкүнчүлүгү бар (бейтааныш адамдар SIM-картанын профилинин көчүрмөсүн жасашып Сиздин номериңизден чалып, Сиздин бет эсебиңиздеги каражаттардан пайдаланууга жол берилет), ошондуктан аппараттыңызды башка бирөөгө убактылуу пайдаланууга же сактоого бербешиңизди сунуш кылабыз.
 

ТЕЛЕФОНДУ ЖОГОТУП АЛГАН УЧУРЛАРДА!

Мобилдик телефон жоголгон учурда, бул жөнүндө Абоненттерди тейлөө борборуна кабарлоо зарыл (*500 же 0555 50 00 00). Сиздин телефон өчүрүлгөн, ал эми PIN-код өчүрүлбөгөн болсо да, кандай гана кырдаал болбосун, бөлөк адамдар Сиздин эсебиңизден телефондук байланыш кызматы менен пайдаланып албашы үчүн биз Сиздин номерди блоктоп салабыз. Мындай учурда Сиздин номер «ПАУЗА» кызматына коюлат. Өз убагында блоктолгон номер Сиздин артыңыздан бекиген бойдон калат да, бет эсебиңиздин абалы өзгөрбөйт. Эски номериңизди пайдаланууну уланткыңыз келсе, сиз Абоненттерди тейлөө борборунан жаңы SIM-карта сатып алышыңыз абзел. Бул тейлөө кызматы Компания менен тейлөө Келишимин түзгөн абоненттерге көрсөтүлөт.

Блокко коюу кызматы акылуу болгондуктан, бул кызмат менен узак убакытка пайдалансаңыз Сиздин баланстагы каражат түгөнүп, аны өчүрүүгө туура келип калаарлыгын белгилей кеткибиз келет. Ошондуктан SIM-картаңызды жоготуп алсаңыз, аны мүмкүн болушунча тез арада калыбына келтирсеңиз, өзүңүздүн эсебиңиздеги каражаттардын көбүн сактап каласыз. Дагы белгилей кетчү нерсе, өчүрүү ирегесине жеткен учурда, балансыңызды толуктасаңыз блоктоо автоматтык түрдө өчүрүлөт, ошондуктан кара ниет адамдар Сиздин номериңизди пайдаланып албашы үчүн жоголгон SIM-картаңызды тез арада калыбына келтирип алышыңыз зарыл».