«Ким чалды?»

Кабыл алынбаган чалуулуарыңыз боюнча ар дайым кабардар болуңуз
  • Сүрөттөлүшү
  • Наркы жана тарифтөөсү
  • Башкаруу буйруулары
  • Эрежелер жана чектөөлөр

Сиздин телефон өчүрүлгөн же түйүн иштебеген жерде болсоңуз, сизге чалуу аткарган номурлар боюнча ар дайым кабардар болуңуз

23.01.20- ж. тарта  “Ким чалды” кызматы жаңы кошулуулар үчүн жабылат.

 

Кызматты көрсөтүү наркы

0.0
сом.

Жооп берилбеген чалуулар жөнүндө билдирүүлөрдөн баш тартуу

Жооп берилбей калган чалуулар жөнүндө билдирүү алууга уруксат берүү 

*200*2#

Сизге чалган абоненттерди автоматтык түрдө маалымдоону өчүрүү 

*200*3#

Жооп берилбей калган чалуулар тууралуу билдирүүлөр сиз тандаган төрт тилдин биринде келет (кыргыз, орус, өзбек, англис).

Тейлөө тилин алмаштырганда «Ким чалды?» кызматтында тейлөө тили 5 мүнөтүн ичинде алмашат. 

Сиз телефон менен сүйлөшүп жаткан учурда кызматтан пайдалансаңыз кее бир уюлдук телефондордун дисплейинде даректи алмаштыруу иштетилгендиги жөнүндө маалымдоочи белги пайда болушу мүмкүн:

«Ким чалды?» кызматы сөзсүз даректи алмаштыруу же болбосо жооп берилбесе даректи алмаштыруу активдештирилбеген болсо гана иштейт. Сиз кайсы бир телефондук номурга даректи алмаштырууну койсоңуз «Ким чалды?» кызматы иштебейт (дарегин өзүнүн Үн почтасына алмаштыруудан башкасы). Кызматты иштетүү үчүн Сиз мурда койгон даректи алмаштыруу кызматын өчүрүшүңүз керек.

«Ким чалды?» кызматынан баш тартуу үчүн SMS же USSD-сурам аркылуу 1, 3, 5 буйруктарынан пайдалансаңыз болот.

Стандарттык режимде:
Жооп берилбеген чалуулар тууралуу билдирүү алуу - кошулган.
Сизге чалган абоненттерден автоматтык маалымдоо - кошулган.
Сизге чалган абоненттерди автоматтык түрдө маалымдоо - өчүрүлгөн.

Кызмат абоненттерге стандарттык режимде кошулат.

A абонентинде чалып жаткан абоненттерден автоматтык маалымдоо иштетилген. 
B абонентинде сизге чалган абоненттерди автоматтык маалымдоо иштетилген.
B абонентинин уюлдук телефону өчүрүлгөн. А абоненти B абонентине телефон чалат. Вабоненти телефонун күйгүзгөндөн кийин A абонентине В абоненти байланышка чыккандыгы жөнүндө SMS-билдирүү ЖӨНӨТҮЛБӨЙТ.

Туура эмес тарифтөөнүн алдын алуу үчүн,  роумингге чыгаар алдында кайра даректөө базасында иштеген бардык кызматтарды, жана да телефон аппаратындагы  кол түрүндөгү кайра даректөөнү өчүрүү сунушталат.

Кызматтын технологиялык номуру- 0555390040


Сунушталган кызматтар

  • «Call-Борборду уюштуруу»

    кызматы

  • «Корпоратив 24»

    кызматы

  • Бөлүнгөн канал аркылуу интернет

    кызматы

  • «Лимиттөө»

    кызматы